Nya kårfullmäktige delegater.

Kära nya och gamla kårfullmäktige delegater,

Jag har precis lagt till de e-post adresser som jag tror hör till läsåret
2000/2001's delegater. Välkomna ni nya!

Ni som inte vill ha mail angående kårfullmäktiges arbete kan
antingen ta bort er själva från listan enligt nedanstående instruktion,
välja att vara kvar (gör då ingenting) eller maila mig så löser vi det
på ett smidigt sätt.

Tanken med denna mail-lista är att den ska nå alla som är
ordinarie ledamöter och suppleanter i kårfullmäktige. Den ska även
nå samtliga av kårfullmäktige förtroendevalda och ansvariga för
kårföreningar i så stor utsträckning som möjligt.

Det är enbart ni vars mailadress är med i listan som kan skicka
mail till listan. Alla utomstående som försöker skicka till listan
stoppas hos mig eller vice talman Andreas. Om vi anser innehållet
väsentligt så skickar vi det vidare, till exempel SSCOs nyhetsbrev.

På onsdag nästa vecka (28/6) ska talmanspresidiet och
kårstyrelsen dra upp riktlinjer för nästa års arbete i kårfullmäktige.
Vi kommer bland annat att välja datum för kårfullmäktige
utbildningen och gå igenom allt det praktiska bakom varje möte. Är
det något speciellt som ni vill att vi ska diskutera rörande just detta,
maila det till talman@ths.kth.se.

Hoppas ni alla har en trevlig sommar!
/Anna