Kompletterande handlingar

Bästa KF
Då det är lite struligt med www-servern får ni de kompletterande
handlingarna i detta mail istället.

Detta är de kompletterande handlingarna till KF 6, lördagen den 20 januari
klockan 17.03 i sal C2 i Electrum, Kista

Ärade kårfullmäktige,
Kandidatur till International Student Service(ISS) ordförande
Här kommer min personliga presentation.
Denna kan även läsas på min hemsida ... www.e.kth.se/~e99_eat/personal.html

Personalia
Namn: Elishah Alemayehu Tibbo
Född: 1964 04 01 i Wondo Genet, Etiopien
Medborgarskap: Svenskt
Civilstånd: Gift
Bosatt: I Södertälje sedan år 1994
E-mail:e99_eat@e.kth.se
http://www.e.kth.se/~e99_eat/index.html
Adress: Kottsitgen 5 4tr, 152 50 Södertälje
Telefon:
Dag Mobil: 0736563525, 0704034000
Kväll hem: 08-55063999
Inskrivningsår: E99

Sport och fritidsintressen: friidrott, cykling, styrketräning,  volleyboll,
etc

Övriga intressen: kyrkliga aktiviteter, sång och musik, film, fotografi,
konst

Hur anser du att du är som person i arbetslivet?
Svar: Jag anser mig vara initiativrik och ha lätt för att samarbeta. Jag
tror mig också vara utåtriktad samt självständig.

Vad skulle du vilja göra om du blir vald som ISS-ordförande?
Svar: Vad jag skulle vilja göra generellt är:
- att finnas där för Internationella studenter då de behöver någon form utav
hjälp och representera kåren i de internationella studentfrågorna.
- att ordna olika aktiviteter där internationella och nationella  studenter
kan delta och lära känna varandra, med tonvikt på vårt språk och vår kultur.
- att få nationella studenter intresserade för ett internationellt
engagemang så som faddrar och ISS team.

Med vänliga hälsningar,
Elishah A. Tibbo
e99_eat@e.kth.se