Min uppkoppling blir inte säkrad. Varför?

Hej.

Jag håller på att installera Heimdal Kerberos5 version r på en solaris7
spark 5a. Den ska vara klient och jag har en windows 2000 som KDC.
Efter en del funderande och knappande har jag fått en del att fungera, jag
har fått till så långt så att jag har gjort en kinit och fått ett svar från
W2K KDC:n med en nyckel. Den nyckeln syns när jag kör en klist.
Har även ändrat i PATHen så kerberos programmen körs, ändrat i /etc/services
och skapat en krb5.config.

Frågorna till er är: När jag gör en telnet inloggning till min W2K dator så
står det att mitt lösen kan bli eavesdropped? Vad kan vara fel?
Om jag loggar in och sedan loggar ut på W2Kdatorn via telnet, när jag sedan
loggar in igen med telneten så ska väl jag inte behöva ange login och lösen
igen. Det ska väl Kerberos ordna om jag förstått allting rätt. Eller?
Vad kan dessa fel bero på?

Tack på förhand

Johnny Karlsson
Examensarbetare AU-System Östersund