Protokoll klara.

Bäste KF,

Protokollen från mastodontmötet (nummer sju, tre delar) i våras är nu i
princip signerade och klara. Det enda vi väntar på är en underskrift av
Daniel Nilsson som befinner sig i Luleå (som dock hade signerat protokollen
innan han begav sig iväg, men utan att våra duktiga justerare hade tittat på
dem). Jag har dock fått muntligt godkännande per telefon att de ändringar vi
gjorde är OK så därför ligger protokollen på nätet nu. Originalen är på väg
brevledes till Daniel just nu.

Så fort jag får dem tillbaka (förhoppningsvis i början på nästa vecka)
skickar jag dem tillsammans med inbjudan till KF-utbildning till alla
ordinarie medlemmar i KF. Suppleanterna får liksom förut inga handlingar men
kan numera som sagt titta på internet vad det gäller protokollen (för att
spara lite porto)och kommer att få en skriftlig inbjudan till utbildningen.
Protokollen ligger på
http://www.ths.kth.se/ths/kf/protokoll.htm

Kom ihåg att vi fortfarande inte har någon sekreterare i kårfullmäktige. Jag
utlovar en chokladkaka på utbildningen till den som då hittat en seriöst
intresserad och duktig sekreterare. (Alla andra får bara frukt.)

Eder talman
/Anna Edebo

Anna Edebo
talman@ths.kth.se