Kallelse

Hej KF,

Tack för ett trevligt möte igår,

Kallelsen till KF 4 och handlingarna till KF 3 delades ut under KF 2-
mötet igår. De lades även ut på internet. För er som inte var där vill
jag  påpeka att resultatredovisning och verksamhetsberättelse finns
att hämta hos kårstyrelsen.

Ni är härmed kallade till KF 3 som börjar 18.03 och är i Gröten.
Innan detta hålls SFS-generaldebatt angående positivt och negativt
med THS medlemskap i SFS. Denna debatt arrangeras av KS och
börjar 16.00. Var där och åsiktsbilda inför KF 4 den 5:e december
då detta ska behandlas.

Man kan även hitta verksamhetsberättelsen i handlingarna på
webben.

Och adresserna till de dokument ni behöver är följande:
http://www.ths.kth.se/inalvor/kf/handlingar-KF3.pdf
http://www.ths.kth.se/inalvor/kf/handlingar-KF3.doc

http://www.ths.kth.se/inalvor/kf/kallelse-KF4.pdf
http://www.ths.kth.se/inalvor/kf/kallelse-KF4.doc

Vänliga hälsningar
/Talmanspresidiet
genom
Anna

PS, kontrollera gärna att jag har rätt namn och epost på er på den
KF-ledamotslistan som ligger under "vår " hemsida.

www.ths.kth.se
klicka på verksamhet
klicka på KF
klicka på den blåa texten "Fullmäktiges ledamöter 2000/2001"