Kompletterande handlingar

Ärade Kårfullmäktige, högt vördade styrelse, urtrevlige inspektor, tjusiga
talmanspresidium och alla ni andra som är minst lika viktiga som får detta
mail:

De kompletterande handlingarna ligger på nätet.
Dock lyckades dessa handlingar bli så stora att talmans dator inte hade
tillräckligt med kapacitet att omvandla det till pdf-format. Jag har nu
suttit hemma ett tag och försökt åtgärda detta men är rädd att det inte
lyckades speciellt bra. Filen är på över 5 MB men ska kunna nås via mitt
www-konto. Jag rekommenderar dock att vänta till imorgon bitti då jag
förhoppningsvis kommer åt en lite vassare dator då KS är tillbaka på
kontoret.

Jag kanske ska motionera om större hårddisk till talmandatorn :-) ?

Här är i alla fall länkarna:

http://www.ths.kth.se/inalvor/kf/komp-handlingar-kf9.doc

och till mitt försök med pdf-fil...
http://www.k.kth.se/k95_aeo/komphandlingar.prn

Hoppas ni får en trevlig helg och att ni som har omtentor gör succé!

Med vänlig nattsuddshälsning
/Edert talmanspresidium
genom Anna
Anna Edebo